גרפולוגיה - מכון לגרפולוגיה חנה קורן

חיפה: 04-8551180
ת"א: 077-4244450

info@annakoren.co.il
גרפולוגיה - מכון לגרפולוגיה חנה קורן
גרפולוגיה   גרפולוגיה-חנה-קורן   graphology - גרפולוגיה

לרציניים בלבד

ג'ני אלעזרי

פורסם ב"ידיעות אחרונות": 8.8.2008

עמוד 3 מתוך 3

אלבוים מחפש אהבה

אלבוים עצמו הוא רווק, שכיום לא נמצא בקשר זוגי. הבעיה שלו היא שתוך מקסימום שבוע מתחילת הקשר שלו עם בחורה, כתב ביד שלה עולה על שולחנו ומדובר ברגע אמת שעלול להוביל למשבר רומנטי חסר מוצא. "אני משתדל לא לשפוט אף אחת לפי כתב היד שלה", הוא אומר, "אבל קורה שאני רואה מרכיבים דומיננטיים שאיתם אני צריך להתמודד".

כבר קרה לך שנבהלת ממה שראית?

"כן. אם אני מוצא ריבוי מאפיינים שמצביעים על אנוכיות, קושי לראות את האחר, חוסר כנות ומניפולטיביות רגשית, זה משפיע על השיקולים שלי אם להמשיך לצאת עם הבחורה. קרה שראיתי בכתב יד של בחורה תכונות כמו עומס נפשי, נטייה לרגשנות וקושי לראות דברים בפרספקטיבה, מה שמקשה על ניהול זוגיות. זה לא יוצר רתיעה, אבל מציב אתגר. לפעמים אני רואה תכונות צורמות בכתב יד של בחורה, אבל מתוגמל אצלה על ידי דברים אחרים. אני גם יודע שככל שהאינטליגנציה גבוה יותר, האדם מודע יותר לעצמו ויש נטייה לסובלימציה של התכונות הבעייתיות וריכוך שלהן".


לכתבה "לרציניים בלבד" בגרסה הסרוקה >>


בחורות חוששות להראות לך את כתב היד שלהן?

"חלקן כן וחלקן לא".

אלבוים טוען כי עד היום לא נכנס לאתרי היכרויות ברשת, והוא גם לא מתכוון להשתמש באתר החדש שלו כדי למצוא אהבה."אם לא הייתי ממייסדי האתר, הייתי שמח להשתמש בו", הוא אומר, "כי יהיו שם אנשים מהסוג שלי, שבאמת מעוניינים לגלות מי האדם יותר לעומק. זאת גישה יותר רצינית ורומנטית".

רומנטית? הלו? אתר היכרות אינטרנטי זה הכי לא רומנטי שיש.

"זה לא נכון, כי רומנטיקה קשורה להמתנה ולציפייה".

למה, בעצם, אתה לא נכנס לאתרי היכרויות?

"מאותה סיבה שאנשים שנכנסו לאתרים האלה לא רוצים להתנסות שוב בחוויה. קשה להפריד באתרים האלה בין עץ אחד לשני. אני מכיר הרבה סיפורים על אנשים שיצאו לדייטים עם אנשים שהם חשבו שהם יודעים עליהם דברים, אבל אז גילו אמת שונה לחלוטין. האתר שלנו מאפשר לאנשים שלא חוששים מחשיפה לדעת מי באמת עומד מולם".

<<< הכתבה "לרציניים בלבד" לעמוד הקודם

לכתבות נוספות בנושא גרפולוגיה ב'ידיעות אחרונות' >>>