גרפולוגיה - מכון לגרפולוגיה חנה קורן

חיפה: 04-8551180
ת"א: 077-4244450

info@annakoren.co.il
גרפולוגיה - מכון לגרפולוגיה חנה קורן
גרפולוגיה   גרפולוגיה-חנה-קורן   graphology - גרפולוגיה

באותיות ובמופתים

פורסם ב'ידיעות אחרונות': 18.04.2011
עמוד 4 מתוך 4

נחמה דואק


לכתבה "באותיות ובמופתים" בגרסה הסרוקה »

גרפולוגיה - באותיות ובמופתים

חיים כהן

רוצה לאכול את העולם

"איש של העם, לא של האקדמיה", מפרש אילון בן-יוסף את כתב ידו של השף המנחה תוכניות בישול. "אחד הדברים החשובים לו ביותר הוא להיות ענייני. החיים שלו לא יושבים על מקום בטוח. נראה כאילו נמצא בשייט, אך לא יודע בדיוק לאיזה חוף הוא רוצה להגיע. אין לו שקט נפשי. נהנתן שמרוב רעיונות, רב-גוניות ויכולות, לא יודע מה לעשות קודם וחייו מלויים בסימני שאלה. הוא משוכנע שהוא לא מלוהק טוב בחייו. נראה לי שכרגע הוא בתחילת פרויקט חדש".
הוא מגיע מבית שבו הייתה אמא מאוד חמה וחזקה, אמא שמאוד גאה בו. הוא יצור מלא כוח, מלא התלהבות, רוצה לאכול את העולם. סקרן, אך מפחד ללכת לאיבוד. איש טוב לב, אבל אם דורכים לו על יבלת, מוטב להתרחק".

  • תחום עיסוק: "חייב לעבוד עם אנשים. הם משאב הרוח והכוח שלו".

גרפולוגיה - באותיות ובמופתים

הרצל אביטן

איש של מלחמות

"אני רואה פה אדם עם הרבה קושי", מאבחן אילון בן-יוסף את כתב ידו של הרוצח ומי שנחשב בחייו לאחד העבריינים המסוכנים בתולדות המדינה. "איש שמתחבר לאנשים. מצד אחד, כאילו זקוק לרחמים, מצד שני - בעולם של מלחמות. מדובר באיש עם הרבה כאב ועם אינטליגנציה רגשית מאוד גבוהה. אדם שצריך לקחת מגזרים חלשים ולטפל בהם".
"הוא עבר כאב גדול, וכך גם אמא שלו. אבא שלו איש לא קל. בהחלט איש לוחמני, לא מוותר על שאיפותיו. יצרי, מיני, חי את החיים, אך כל הזמן נלחם ונלחם. איש מלחמה - זה מה שבולט אצלו. אסור להיות בסביבתו כשהוא מתעצבן. גדל כמו איש של טבע. לא אדם של לימודים, אלא של לחיות את החיים".

  • תחום עיסוק: "יש לו עיני נץ וחושים של אריה. הוא היה יכול להיות איש צבא, או אדם שמסייע למיעוטים".

גרפולוגיה - באותיות ובמופתים

עינת שרוף

זקוקה להכרה

"ערנית, פעלתנית, זקוקה לכר פעולה נרחב, לחופש בתחומי אחריות, לאתגרים ולתנועה", מאבחנת חנה קורן את מלכת השירה בציבור והריקוד על שולחנות. "חשוב לה להוכיח את עצמה ולשם כך היא נכונה להשקיע מאמצים. עם זאת, זקוקה להדדיות עם סביבתה, להכרה ולתגמול על השקעתה".
"יש בה שילוב של שמחת חיים, אופטימיות וצורך להטביע חותם אישי. רגשנית והגיונית ועל כן נמצאת לעיתים קרובות במאבק בין ההיגיון לבין הרגש. ניכר כושר הבעה קולח וברור. חשוב לה להקפיד על בהירות והיא חשה מחויבת למילים של עצמה".
"למרות שהיא אנושית מאוד ובדרך כלל מתחשבת, אין לה סבלנות לאנשים איטיים והיא נוטה לקוצר רוח וחוסר סבלנות בתהליכים שהם איטיים לטעמה. זקוקה לפרטיות ומכבדת גם את פרטיותו של הזולת. חשוב לה לשמור על יחסי גומלין תקינים עם הסביבה. נרתעת מעימותים ומלחצים ממושכים. ניכר קושי להתמודד לאורך זמן עם שגרה ורוטינה".

  • תחום עיסוק: "יכולת הבעה, קשר עם אנשים, מרחב".

« הכתבה "באותיות ובמופתים" לעמוד הקודם                 לכתבות נוספות בנושא גרפולוגיה ב'ידיעות אחרונות' »

בנייה, עיצוב, קידום אתרים - גרפונט בע"מ