גרפולוגיה - מכון לגרפולוגיה חנה קורן

חיפה: 04-8551180
ת"א: 077-4244450

info@annakoren.co.il
גרפולוגיה - מכון לגרפולוגיה חנה קורן
גרפולוגיה   גרפולוגיה-חנה-קורן   graphology - גרפולוגיה

באותיות ובמופתים

פורסם ב'ידיעות אחרונות': 18.04.2011
עמוד 2 מתוך 4

נחמה דואק


לכתבה "באותיות ובמופתים" בגרסה הסרוקה »

גרפולוגיה - באותיות ובמופתים

יצחק רבין

קל להתאהב בו

"איש עיקש וביקורתי", קובע אילון בן-יוסף למקרא כתב ידו של ראש הממשלה שנרצח. "ברור לי שבא מעולם של שב"כ או מוסד. איש רב-גוני של איסוף נתונים, אסטרטגיה, תפעול, צבא ומלחמה. שקט, אבל יודע לתקוף. יצרי, רגשי מאוד, אך מסתיר זאת. אינטליגנט. יודע להתגונן. יודע לנתח מידע שמובא בפניו. קודם ינתח את המידע ורק אחר כך ידבר".
"אני מעריך שמדובר באיש עיקש מאוד, טקטי, בעל כושר הסברה טוב. לא מדבר לפני שנותנים לו. איתו אפשר לצאת למלחמה. נותן תחושה שאפשר לסמוך עליו. איש קשה וסגור, אך קל להתאהב בו".

  • תחום עיסוק: "מודיעין, צבא וניהול שקט אבל עם עוצמה".

גרפולוגיה - באותיות ובמופתים

גילה אלמגור

עבָרה כמשקולת על חייה

"מדובר באדם שיודע להתחבר לגוונים ולתרבויות שונות", אומר איילון בן-יוסף על השחקנית הוותיקה וכלת פרס ישראל. "האדם הזה יכול לקחת דמות וללכת עליה עד הסוף, להיכנס לתוכה. הוא נראה בר-שליטה, פדנט, חד".
"עברו כמו משקולת על חייו. הוא בא מבית שבוודאות היה בו קושי גדול, כלכלי ורגשי, ולמד להשיג את הדברים בעצמו ולעצמו. כשנלחם על מטרה - לא נח עד שישיג אותה. יש לו זיכרון פנומנאלי. סקרן, יודע לאן לחתור ושיטתי. זה יתרונות וגם חסרונו. האדם הזה חי במחזוריות שבה כל ארבע שנים עובר תהפוכה, אבל מחזיק מעמד. יודע איפה מרוחה החמאה ויודע להתחבר לאנשים ההתחברויות שלו מוזרות. לדעתי, אנשים לא מבינים אותו עד הסוף".

  • תחום עיסוק: "יכול להנהיג, אך לא לאורך זמן. יכולת מדהימה לאסוף נתונים ולחקור אותם. יעדיף לאסוף נתונים ולתת לאחר להנהיג".

גרפולוגיה - באותיות ובמופתים

משה דיין

נפל למקומות אפלים

"במהלך חייו היה הכותב בהרבה נקודות אסטרטגיות של מדינת ישראל וגם בנקודות תורפה", אומר אילון בן-יוסף על הרמטכ"ל של מבצע קדש ושר הביטחון בששת הימים, ההתשה ומלחמת יום הכיפורים. "הוא בין סופר למנהיג. איש יוצר, שיודע להשיג את כל מה שהוא רוצה בצורה נעימה מאוד.
אינטליגנט עם נשמה יתרה. הדברים שהוא כותב ואומר יילמדו בהיסטוריה. יודע לנתח מצבים. איש עיקש, חכם, מוביל דרך, שלא ציפו ממנו אבל עשה מהפכות. איש לבבי וצנוע שחי על אהבת האדם. הוביל אנשים, יצר דרך וחזון. אדם משכמו ומעלה".
"הכותב כבר לא חי. הוא הגיע למקומות של מנהיגות, אך נפל למקומות אפלים ומת בצער ובכאב. הנשמה שלו התענתה מאוד. היו עליו הרבה חילוקי דעות, והוא ידע את זה".

  • תחום עיסוק: "מנהיג".

« הכתבה "באותיות ובמופתים" לעמוד הקודם                 הכתבה "באותיות ובמופתים" לעמוד הבא »

בנייה, עיצוב, קידום אתרים - גרפונט בע"מ