גרפולוגיה - מכון לגרפולוגיה חנה קורן

חיפה: 04-8551180
ת"א: 077-4244450

info@annakoren.co.il
גרפולוגיה - מכון לגרפולוגיה חנה קורן
גרפולוגיה   גרפולוגיה-חנה-קורן   graphology - גרפולוגיה

הכל מכתוב

פורסם ב"זמן תל-אביב": 22/08/2008

יעקב רנד: החלטי ואידיאליסט


הגרפולוגיות דורית וואלך וחנה קורן: "הכותב מפגין ביטחון והחלטיות, שואף לומר את המילה האחרונה ולהשיג את שלו ברכי נועם. הוא מסתיר בתקופה זו מתח רב, קוצר רוח וקשיים שהוא מחפה עליהם בעזרת שליטה עצמית טובה. למרות ההיגיון שהוא משתדל להפגין, ניכרת בו רגשנות רבה אשר נוטה להשתלט עליו מדי פעם והוא עלול להגיב באופן אימפולסיבי ונחפז בלי לבדוק את הנתונים לפני קבלת ההחלטה."

הגרפולוגית מירי ארזי: "החתימה מעידה עליו שהוא רגיש לשמו הטוב. יש לו קשר הסתגלותי טוב לסביבה, זרימה. הוא חש טוב במיוחד כשהוא חלק מהכלל, כשהוא חלק מקבוצה. יש לו צורך חזק במיוחד בריצוי הסביבה, והוא חש שהוא צריך לרצות כדי להיות חלק מהכלל".

הגרפולוג אורי אלפרוביץ: "אידיאליסט. אדם שפועל יותר מתוך רעיון ופחות בגלל המטרה. רגיש לאנשים. אולי בגלל זה יש לו מוכנות גבוהה אפילו להגיע לעימותים כדי להלחם על מה שהוא מאמין בו ותקיפות רבה יותר. הוא רב-גוני, יכול להתמודד עם אתגרים שונים ועם שינויים וחידושים, ובכל מה שקשור לקבלת החלטות עומד מעל השניים האחרים. אצלו הדחפים חזקים יותר מהמעצורים. אדם שאוהב ליזום ומחפש עוד אתגר ועוד אתגר. שונא שגרה ואוהב לחדש. הוא איש של פרויקטים שיכול להחליף נושאים, וכשנגמר פרויקט אחד הוא ימצא את הבא התור. חוץ מזה, יש לו הרבה מאוד רעיונות בראש".

לכתבה "הכל מכתוב" בגרסה הסרוקה >>

אסמה אגברייה-זחאלקה: ישרה ואופטימית


הגרפולוגיות דורית וואלך וחנה קורן: "כתב היד הזה שייך לאדם שיש בו שילוב של איפוק, עדינות, סובלנות ופתיחות רעיונית עם גישה רציונלית ומבוקרת. אלו המאפיינים המרכזיים של הכותב. חשובה לו תחושת שייכות למסגרת, ובתוכה הוא פועל באופן מסודר ומאורגן ומחפש דרכים לשפר ולייעל תוך כדי שמירה וכיבוד הכללים שהוא או היא משתייכים אליה."

הגרפולוגית מירי ארזי: "הכותב הוא רודף צדק, ישר מאוד ואופטימי. אני רואה אדם שכותב שירה. מרגיש נוח בסביבתו הטבעית. אדם שלוחם עבור מה שהוא מאמין בו, בעל מרפקים והרבה יכולת ורבלית. מתאפיין באהבת האדם ואנליטי מאוד. חשוב לי להדגיש שעברית היא לא שפת האם של הכותב ולא נהוג לנתח שפה שאינה שפת אם, ולכן יש לקחת את הדברים בעירבון מוגבל, אבל ישנן תכונות שבכל זאת בולטות. כמו היסוד האנליטי. אם זו אישה, אז היא חושבת ממש 'כמו גבר', כלומר יש לכותב תכונות של לוחם, מישהו שהולך עם הדברים שחשובים לו ועומד עליהם.

"זמן תל-אביב" מודה למירי ארזי, גרפולוגית מומחית ומאמנת אישית וזוגית, לחנה קורן, בעלת מכון לגרפולוגיה, ולאורי אלפרוביץ, גרפולוג מוסמך, מתמחה בייעוץ אישי ובהכוונה תעסוקתית ומורה לגרפולוגיה, על עזרתם בניתוח כתב היד. יש לציין כי איש מהגרפולוגים לא ידע למי שייכים כתבי היד השונים.

<< הכתבה "הכל מכתוב" לעמוד הקודם

לכתבות נוספות בנושא גרפולוגיה בעיתונים שונים >>