גרפולוגיה - מכון לגרפולוגיה חנה קורן

חיפה: 04-8551180
ת"א: 077-4244450

info@annakoren.co.il
גרפולוגיה - מכון לגרפולוגיה חנה קורן
גרפולוגיה   גרפולוגיה-חנה-קורן   graphology - גרפולוגיה

הכל מכתוב

פורסם ב"זמן תל-אביב": 22/08/2008

ארבעה גרפולוגים ניתחו את כתבי היד של המועמדים לראשות העירייה. מי בעל יכולת אנליטית? למי ביקורת עצמית גבוהה? מי מפחד מכישלון? מי מאופיין בקונפליקטים פנימיים? למי ביטחון ותעוזה? ומי רגיש בצורה יוצאת מהכלל?. הממצאים לפניכם.

פאר ויסנר: קולח ואסרטיבי


הגרפולוגיות דורית וואלך וחנה קורן: "אדם שמתאפיין מאוד בנחישות ובמכוונות למטרה. הוא בעל כושר ביטוי קולח ואסרטיבי, שמאוד מאפיינים אותו. הוא מפגין ביטחון ותעוזה, חשיבה מקורית ורעיונות חדשניים, אולם בפועל ניכרת דווקא נוקשות מחשבתית. קשה לו לגלות פתיחות לרעיונות של אחרים ויש בו רצון, שהמציאות תתאים את עצמה אליו ואל דרישותיו ולא להפך.

עם זאת, ניכרת יכולת ליצור יש מאין וליישם רעיונות בלי להירתע ממכשולים".

הגרפולוגית מירי ארזי: "זהו אדם שמאופיין בקונפליקטים פנימיים, מוחצנות,בעל חוש הומור ויכולת נתינה, אבל כזאת שמעורבת באינטרסנטיות. ביטחון כלכלי מאוד חשוב לו, לעצמו ולסביבתו. יש בו גם יסוד רוחני חזק. בעל החלטות עצמאיות, אפילו שהוא מושפע מהסובבים אותו. הוא אינטואיטיבי יותר משכלתני, כריזמתי וחסר סבלנות ובעל מחשבה קופצנית – יכול לקפוץ מעניין לעניין ומהחלטה להחלטה. יש לו צורך בחופש אישי, בעל יוזמה ומסירות, חדוות יצירה, להיטות וכושר אלתור. על אלה נובעים בין היתר מהחשיבה הקופצנית שלו. יש לו שפע של רעיונות ואינטליגנציה מפותחת וגם רצון להיות בשליטה עצמית. הוא רחב לה ופוחד מכישלון עד חרדת מבחנים ממש, ומה שלא יודעים עליו כל כך הוא שהוא אדם מאוד חם. מאוד מאוד".

הגרפולוג אוקי אלפרוביץ: "מוביל בכושר הביצוע וגם בכושר הארגון ובחשיבה המעשית. מסודר, מאורגן ומעשי. יש לו יכולת, אומץ ומוכנות להתעמת ולהתעקש. הרגש אצלו הוא בהתייחסות לציבור, 'אני אשקיע בו' זו גישה שבולטת אצלו. יש לו דחפים חזקים לעשות ולהצליח, אבל גם מעצורים. חושב לו להוכיח את עצמו לסביבה. אדם שמחפש לתקן את המערכת ואת העולם, וחש שהפתרון נמצא אצלו ושהוא יודע טוב יותר מאחרים".

לכתבה "הכל מכתוב" בגרסה הסרוקה >>

ניתוח כתב ידם של המועמדים לראשות עריית ת''א

רון חולדאי: אמין ורגיש


הגרפולוגיות דורית וואלך וחנה קורן: "אדם שמתאפיין בגישה פרגמטית וקונקרטית. בעל יכולת אנליטית וביקורת עצמית גבוהה מאוד. חשוב לו להתייחס לנתונים, אולם במקביל הוא שומר על ערנות לתהליכים. הוא מתייחס ברצינות רבה לכל מטרה שהוא לוקח על עצמו, נמנע מקיצורי דרך ושואף ליסודיות ולשיטתיות בכל מעשה".

הגרפולוגית מירי ארזי: "הכותב הוא אישיות נמרצת, איש אמין, עם ראייה קדימה ויחסי אנוש טובים. רגיש, אינטליגנטי ומשכיל. איש עם מחשבות שרצות ומוליכות אותו לעשייה. צנוע, ואם מאפשרים לו עושה את עבודתו נאמנה, אבל בגלל רגישותו יכול להגיע לרגרסיה. איש שומר סוד ורודף צדק, בעל היגיון בריא, בהירות וחשיבה אנליטית. יש לו צורך אמיתי בהגשמה כאינטלקטואל וצוריך להשאיר חותם. העשייה שלו מונעת מאידיאליזם, והוא באמת מונע מרצון להיטיב ולהוביל. הוא בעל דמיון וסקרנות, אבל מושפע מאוד מהסביבה. בעל הערכה עצמית גבוהה. יודע לעבוד קשה, בעל חוש אחריות וגם עקשן במובן החיובי והשלילי של גם יחד. הוא יודע מה הוא רוצה, המטרות ברורות לו ויש לו כוח רצון להגשים אותן. יש לו חוש סדר, ביקורת עצמית והתמדה וגם יכולת הקשבה ורגישות לצורכי הסביבה".

הגרפולוג אורי אלפרוביץ: "הוא בעל מהימנות גבוהה ביותר. בולט אצלנו שילוב של ספונטניות ויכולת גבוהה לסחוף אחריו אנשים. הוא גם מרוכז המטרה ולא בעצמו. מדובר באדם סתגלן, שזה יתרון וחיסרון. הוא יעיל ופרקטי ומצליח להסתדר בכל מצב. החיסרון הוא שיש בזה עיגול פינות. עוד בעייתיות היא בכך שחשוב לו שהכול יהיה בסדר ושגם ייראה כאילו הכול בסדר, שכולם יהיו מבסוטים".

ניתוח כתב ידם של המועמדים לראשות עריית ת''א

הכתבה "הכל מכתוב" לעמוד הבא >>