גרפולוגיה - מכון לגרפולוגיה חנה קורן

חיפה: 04-8551180
ת"א: 077-4244450

info@annakoren.co.il
גרפולוגיה - מכון לגרפולוגיה חנה קורן
גרפולוגיה   גרפולוגיה-חנה-קורן   graphology - גרפולוגיה

קישור גרפולוגי - חיבור בין בני אדם בעזרת גרפולוגיה

חנה קורן



למאמר "קישור גרפולוגי - חיבור בין בני אדם בעזרת גרפולוגיה" בגרסה הסרוקה >>

פורסם ב"נטו+": 11.2007
עמוד 1 מתוך 4

גרפולוגיה – מקצוע, שמאפשר "לעשות הבדל" בחיים של אנשים, בתקופות התלבטות בבחירת האדם המתאים לתפקיד, בבחירת מקצוע וגם ככלי עזר לשופטים בנושא של השוואת מסמכים.

התחום בגרפולוגיה, שנחשפתי לו בשנים האחרונות, היה הייעוץ באמצעות הגרפולוגיה לאנשי עסקים. הייעוץ יכול להיעשות מרחוק ומביא בסופו של תהליך לתוצאות, אשר הן טובות לכל הנוגעים בדבר.

כתב היד הוא העט של המוח. היד אינה מסוגלת לכתוב אפילו אות אחת, ללא קבלת הפקודה של המוח; יש קשר הדוק וישיר בין השניים; והפקודות, הניתנות מן המוח לאצבעות, או לפעמים לפה או לרגל, מבוססות על אישיותו של הכותב.

הגרפולוגיה התפתחה מאוד בשנים האחרונות, ועדיין היא נמצאת בתהליך של מחקר, העמקה והתמחות. כפי שבעבר, רופא המשפחה ידע את הכול, הרי היה זה ידע מוגבל בתחומים רבים, והרופא עסק ברפואה פנימית, ברפואת ילדים, ברפואת שיניים, בגינקולוגיה ובכירורגיה. לא היו התמחויות, וכל הרופאים עסקו בכל התחומים.

היום, כל רופא חייב לעבור התמחות ולעתים קרובות עליו לעבור תת-התמחות. ניקח, לדוגמה, את רופאי השיניים: היום יש להם מומחים לכל תת-תחום: מומחה להשתלות, לאורתודנטיה, לסתימות, לשורש, לניתוחי חניכיים, ועוד ועוד ...

כך גם חל השינוי במשך שלושת העשורים האחרונים, בתחום הגרפולוגיה. ככל שנתבקשתי יותר לתת כיוון במשא ומתן, כך נוכחתי שלמעשה, כולנו מנהלים משא ומתן כל היום וברוב היום:

  • לאן לצאת לבלות
  • לאיזה זוג הורים לנסוע השבת.
  • באיזה ערוץ לצפות בטלביזיה(הוויכוח המוכר על השלט...).
  • להכין שיעורים, מתי ואיפה.
  • לתלות את הכביסה.
  • להוריד את הזבל.
  • ללכת למכולת.
  • להפסיק לעשן.

כל אלה, ועוד הרבה לפני שהגענו למפגש הטעון עם השותף, עם המוכר, הקונה, הבוס, או עם העובד...

כולנו מנהלים משא ומתן עם עצמנו, מתלבטים, מתווכחים, ואפילו גם רבים עם עצמנו...

משא ומתן עלול להיות מתיש, מייאש וקשה מנשוא. חלק בלתי מבוטל מן המעורבים בו נוטשים את המערכה בכעס רב, באכזבה ועם תחושות קשות של האשמה, של אכזבה, או של הרגשת כישלון.

והנה גיליתי, כי בעזרת הגרפולוגיה אנחנו יכולים להגיע מידית למוקד המדויק של חילוקי הדעות ולאותו חלק באישיות של אחד ממנהלי המשא ומתן, שמעכב את התהליך. התהליך יכול להפוך לעתים קרובות לאירוע חד-פעמי. אירוע, שבו ייצאו כולם מרוצים ועם תחושת סיפוק והישג.

המאמר "קישור גרפולוגי - חיבור בין בני אדם בעזרת גרפולוגיה" לעמוד הבא >>